Als je wilt weten hoe wij díe opdracht uitvoeren, waarmee jouw bedrijf zichzelf toont aan de wereld, aan jouw klanten, dan kunnen we een geolied standaard praatje houden of… we nemen voorbeelden uit onze praktijk, die laten zien wat onze overwegingen zijn, hoe we iets aanpakken en waarom we telkens weer meer een pasende maar onverwachte oplossing komen. Lees ook onze andere ‘Impressies’.

Wat is nou beter voor de klant… dat je als ontwerper gaat googelen en ergens ver weg een meer dan aardige én bij de klant passende huisstijl vindt, die ook nog eens professioneel en mooi uitgewerkt is. Het is een soortgelijk bedrijf in eenzelfde branche met een overeenkomende uitstraling als de klant. Je kan je daar flink door laten inspireren, zelfs zo dat je wel erg veel van die stijl overneemt. Maar de klant is blij, het is een prima huisstijl én bovendien ook nog eens heel goed betaalbaar. Én de klant weet – of boeit – het niet van dat andere bedrijf af! Who cares? Of dat je krampachtig, je totaal niet laat beïnvloeden en haast autonoom iets maakt, ontwikkelt tot iets dat zeker ook aardig en net nog ietsje beter bij de klant past, maar veel meer tijd kost en daardoor ook veel duurder wordt. De klant is tevreden, maar toch wel jammer van die hoge prijs. Of dat je begint met je eigen plan te kiezen, zonder (willen) te weten wat er reeds geproduceerd is en je pas daarna gaat oriënteren, waarbij er elementen uit andere stijlen dienen als inspiratiebron van hoe ook of juist niet zou kunnen? Dat je een betaalbare en unieke goed bij de klant passende stijl ontwikkelt. Wij gaan voor dat laatste

Begeesterd

ontwerp | communicatie | branding

Lulofsstraat 55-35
2521 AL Den Haag

www.begeesterd.nl
info@begeesterd.nl
070 221 28 90
NL67KNAB0259024880
NL860043964B01