Als je wilt weten hoe wij díe opdracht uitvoeren, waarmee jouw bedrijf zichzelf toont aan de wereld, aan jouw klanten, dan kunnen we een geolied standaard praatje houden of… we nemen voorbeelden uit onze praktijk, die laten zien wat onze overwegingen zijn, hoe we iets aanpakken en waarom we telkens weer meer een pasende maar onverwachte oplossing komen. Lees ook onze andere ‘Impressies’.

Een huisstijl die zo dichtgetimmerd is dat je als ontwerper of werktekenaar nauwelijks meer kunt ademhalen, ziet er op het eerste gezicht heel erg af uit. Maar is dat ook functioneel, dat strakke keurslijf dat de roll-up banner, de folder er hetzelfde uitzien en dat ook nog eens alle folders er haast hetzelfde uitzien? Zou het niet een boel opleveren als die roll-up banner eruitziet als een roll-up banner, die je van een grotere afstand kan bekijken én dat die folder juist heel erg een… folder is, met heel andere eigenschappen, die juist weer bij een folder horen? Wordt dat dan geen zooitje? Als alles heel erg zichzelf is, waar blijft dan onze huisstijl, onze rode draad, corporate identity? Branden we dan nog wel op een zinnige wijze ons product of onze organisatie? Als je het goed doet, dan heb je én een rode draad én een duidelijk verhaal én toch ook een op elkaar afgestemde lijn van op zich geheel verschillende producten. Dat gaat verder dan alleen het logo, het lettertype en de huisstijlkleuren! Vroeger vlocht de Engelse marine een rode draad in ieder touw om het merken als staatseigendom.

Begeesterd

ontwerp | communicatie | branding

Lulofsstraat 55-35
2521 AL Den Haag

www.begeesterd.nl
info@begeesterd.nl
070 221 28 90
NL67KNAB0259024880
NL860043964B01